12 Januari

Hej! Hade nog riktit kul hos annika igår men jag for hem ganska tidigt för ja var sjukt trött.
Idag e ja svinsur för att ja har blivit sjuk, elr int sjuk sådär me feber oså , utan jag har fått en förkylning .. igen! Det är konstigt, alltid då jag har planerat in att ja ska börja leva hälsosammare och träna mera osv. så blir jag sjuk, blir så så sur! Idag hade jag också planerat att ja sku fa å skida, lååångt med jemina. Men nu blir inte det heller av, sitter hemma och pimplar i mej finrexin ist. suck.
Äh, ska sluta klaga och börja städa ist. Får fint besök ikv så blir säkert på bättre humör då :)
hejps




:(

4 kommentarer:

  1. hahahah, ho siter ja riktit XD du to som kort precis tå ja sko räät till tröjjo så he sir ju ut som ja sko sita å put hejlt ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jååå, du gjor e rikti tå ja too ;D

      Radera
  2. Jaa he var ju från julia tå.. å ja måsta logg in på jajf fö ja kom int på mett lösenord na så ;D

    SvaraRadera