14 februari

Vämdagen till ära!

Var sådär smått skeptisk till att fara ti skolan imorn eftersom det är penkkis idag, lärarna sa till oss igår att för säkerhets skull kan vi lämna paddorna hemma så att det inte händer nåt med dem(!) å man ba okej, va ska treorna riktit göra med oss imr?blev ju rädd haha.
Men jag for nu dit och överlevde även fast de var riktit hemska i början, skitbra program var det! Åså informerade dom ettorna att vi har bara 728 dagar kvar förrän det är vår tur, jippiii!


Nu e jag hemma å ska plugga geografi heeela kvällen, int ens fast det är vändagen har jag tid att vara med mina kompisar ;( men idag är jag tacksam över de kompisar jag har och de som känner sej träffade ska veta att jag tkr om er sjukt mkt, kram! <3









4 kommentarer:

  1. älskar dej bästa vän <3 !

    SvaraRadera
  2. Massor av kramar kära du, love you guys! <3
    p.s vi sko måst råkas imåro, ja kan fast bjud på kaffi ;) fö ja far ju ti vasa nästa viko så :/

    SvaraRadera
  3. tkr om eer! <3 joo måst laga me frisk ti he. jaaå jag far jo ti larsmo..:)

    SvaraRadera
  4. Puss puss <3 jaa julia he låter bra he! Kaffi tå ;)
    Å tu jemina ska kry på dee! :)

    SvaraRadera