20 februari

Hej! Bloggningen lämnar för jag har så fullt upp med allt annat.
Kan säga att jag har haft min sista finska lektion på ettan i gymnasiet!! Kmr att ha det nästa gång typ i augusti :D:D:D
Jag har nu skrivat 4/6 prov och inlett min femte period i gymnasiet. Shit vad snabbt tiden går..
Denhär perioden känns awesome för jag har en hålposition, så sköönt!

Snart är det sportlov och jag har typ inga planer? Elr på måndagen ska jag ti vuokatti å åk snowboard(!) om ja nu int drar mej ur, det är nog en stor risk att det blir så.
Men annars så försökar janna & jag sådär febrilt att slipp ti luleå men det e typ mission impossible. GaAaaaH!! Hjälp oss nån, bra tack hej.

Hihi, sötis jemina

4 kommentarer:

  1. houston we got a problem - dra de ur vuokattii?!?!?!??!? dont think so....

    SvaraRadera
  2. Haha neeene, om houston säger de så XD

    SvaraRadera
  3. hahaha nääää fin bild -.-
    phaa jåå säkert tu drar de ur naa! xD

    SvaraRadera