award

Har fått en bloggaward av både bex och ylva&julia men inte orkat göra dem, så nu ska jag göra det!
(rebeckas frågor hade jag nog svarat på men hade förstått awarden helt fel så då tog jag bort det och sket i det haha) orkar sen inte skicka vidare eftersom typ alla har fått en award redan(?)

ylva&julias frågor:
1.Hur går du helst klädd?
-jag går helst klädd i mina dr.denim byxor, converse, tuben och nån vanlig tröja bara.
2.vad är det konstigaste du ätit?

-hmm, kommer inte på något nujust. jag är för övrigt så att jag smakar inte på vad som helst ;) är skeptiskt till mycket mat så jag tror inte jag har käkat något som är sådär 'wow'
3.om du skulle välja en att tillbringa resten av ditt liv med vem skulle det vara?

-
4.Finaste frisyren du vet?

-jag vet inte rikigt, tycker att inbakade flätor är jättefint! skulle vilja kunna göra såna själv.
5.Favoritlåt??

-nujust denhär:

 

Rebeckas frågor:
1. Vad är det bästa som har hänt dig?
-att jag föddes? haha
2. Vad är det viktigaste i ditt liv?

-min familj, mina vänner, min skola/mitt betyg.
3. Vad vill du ännu vara med om (precis vad som helst)?

-att resa! över hela världen. jag vill se så mycket!
4. Vad gjorde du denhär dagen för exakt ett år sen?

-jag fick sportlov! var på us i kållby med annika, jemina & julia.
5. Vad är ditt absolut bästa minne från sommarlovet (bara ett) och varför?

-mitt bästa minne är när vi fyra(jag,annika,jemina&julia) for till annikas villa en helg. Det var sista gången vi gjorde något kul ilag förrän skolan började och vi for iväg till olika skolor..och vi hade så kul! å mysigt, var vaken till mitt i natten och pratade om allt möjligt. jag saknar det så mycket.

 ps. ingen bloggning imorgon, då har jag fullt upp med att försöka överleva. Vuokatti here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar