4 maj

Hej! Idag blev det en hel dag vid powerpark med gänget och det var såå roligt att åka. Till powerpark ska jag flera gånger i sommar! Att jag märkte att jag hade börsen där hemma när vi kom fram var ju en annan sak hehe :$ men det ordnade ju sig!
På kvällen for vi till Uffes i Purmo för att äta mat och 'utforska Stinas holma' hahah. Det var nog också helt trevligt.
Sen blev det att åka direkt hem, det är konstigt hur trötta vi egentligen är! känns som att man är trött hela tiden! men vi har ju så mycket program också..
Så nu sitter jag här, har kollat ishockey och det slutade ju riktigt bra det också.Ska nog fara å sova snart, imr blir det utfärd till Mässkär! och före det ska vi dessutom hinna med en morgonlänk.
Tyskorna tycker att det är så skönt att springa här, eftersom vi har så mycket skog och luften är så fräsh säger de, haha =)
(imorgon när vi far till Mässkär ska jag ta med systemkameran, bjuder ju bara på mobilbilder här nu så)

partybex


booster

jag, puh & ylle

Rebecca, Elin, Özgen & Giggs

sötis Emma



föödo. lövbiff och fransk potatis

 
Stinas holma

Victoria & Ylle



partybex


Louisa, Zoe, Annika & Victoria
Bex & Öxgen e på G

Louis & Ylle XD

2 kommentarer:

  1. såg riktigt roligt ut :D
    minns du va du skriva förra gango tå du määra boostern? XD hahah

    SvaraRadera
  2. Japp :D haha joo,tänkt faktiskt på e igår tå a skrejv e å ja visst att du sku påpek na ;)

    SvaraRadera