5 maj

Hej! Här kommer nu bilder från Mässkär.
Det har varit en riktig rolig och skön sista dag med utbytesgänget, imr far de :(
Tyskarna älskade havet och de badade bastu, simmade osv, det har varit en perfekt dag helt enkelt! Efter mässkär for vi till Janinas och där åt vi korvgörans, som de också gillade :)
Sen for jag hem för jag hade så huvudvärk, hade haft det hela dagen så det sög ju men efter att jag hade sovit en timme så blev det bra. Fick besök av Jemina och vi har suttit och kollat igenom en massa bilder med Annika. Nu ska jag ta itu med den stora läxhögen, det kommer att bli en låång natt..

Jag och Ylle


Vi for med vår båt

Kika och Emma

finis!

Den andra båten som körde oss dit



Guidad rundtur

dendär var vi upp i

sötismarit

å fina rebecca


Laxsoppa


Oskar och Özgen

Nicki

Belinda
 

Tölle som for å sema :O







Jag och Annika vid Gamla hamn




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar