home sweet home

Hej! en sjuk och otroligt trött tjej är det som har anlänt hem efter ett roligt läger. Har fått vara med de sötaste barn som finns, lärt känna nytt folk, ätit en massa och blivit förkyld som för sju. Äckel väder som gjorde att det var huuur kallt som helst på Pörkenäs.
Det var första lägret som jag agerade hjälpledare på, har ju gått hjälpledarskolningen så jag kände att någon nytta vill jag ha av den, ångar mej definitivt inte. Det var riktigt givande.

Tänkte lägga vår lägersång här som jag går och nynnar på hela tiden och visa några mobilbilder från lägret.

Jag går på livets väg, jag går på livets väg
där kan allting hända, men jag kan va trygg
för gud finns över mig och under mig,
framför mig och bakom mig
han omsluter mig på alla sidor
och han håller mig i sin hand, och han håller mig i sin hand,
och han håller mig i sin hand.

najs XD




x3mt fina! xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar