it's friday friday

hejsaannn! dagarna bara rusar fram, jag hinner inte med! 
provveckan är över och jag överraska mej totalt med att få 4X i hissa provet, hehe. Men annars har det gått bra och nu har en ny period börjat, äntligen en hålposition :D igår var jag och prickade in alla körlektioner och teoriprov till bilskolan så det börjar närma sig, har ännu inte suttit bakom ratten men snartsnart! Hade mysigt med tjejerna i onsdags och for i spa, svinskönt att bara sitta där och prata om allt.Sen har jag jobbat och pluggat, ikväll ska jag och jobba igen men det gör inget, det är ju ändå fredag! och dessutom har jag anmält mig till en resa så nästa sommar blir det att fara lite längre bort än finland :D!! Som ni ser händer det en massa saker ... åååååh ja e så glad nujust haha! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar