LUCKA 6 och 7

6.Berätta om bloggarna du läser.

Oj, jag läser en massa bloggar! Både kända och okändas. Jag läser många av de kändaste bloggarna i Sverige. Som  t.ex Hugos, Paulas, Paows, Kissies & Blondinbellas. Sen läser jag många bekantas bloggar och de som länkar på facebook, t.ex Kikas, Melindas, Lindas, Martinas, Lovisas, Olivias, moster Saras, Janinas och Josefs. Jag försökte ta med de jag besöker dagligen men jag glömde säkert många för det känns som att jag nämnde alltför några. Nåja, det var typ det.

7.Berätta om ett av dina favoritfotografier.
Jag valde detta foto för att det är ett roligt minne och ger sån good feeling. Här hade jag just fått sommarlov och vi for ut till en 'ö' med båt och grillade och hade roligt. Den kommer alltid påminna om sommaren 2013 som förövrigt var helt suuper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar