back on track eller nått

Heejsan! time to start again tyckt jag, ska nu visa lite vad jag har gjort de senaste dagarna.
Trodde ju att jag skulle vara helt rastlös på kvällarna nu när det inte finns något arbete, men nejnej, finns nog alltid något att göra. Jag har hunnit träna massor, vilket känns hur super som
 helst. Den här gången ska jag ta det på allvar och inte fuska.
Sen har jag varit till simhallen, umgåtts med mina fina vänner, arbetat lite, varit och se på base camps teater, kört bil, varit vid abc och annat perus grejer.

har sådär plötsligt fått någon konstig grej så att jag bara måste fota allt jag äter, så det kan bli en del mat-bilder här.haha










jg:s got talent ft, Annika & Emelie.

hittade världens snyggaste jacka typ, ångrar att jag inte köpte den..










Underbart väder idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar