c'est parfait

Välkomnar fredagen med öppna armar, så sjukt skönt.Ska ta det riktigt lugnt denna helg. Har haft en chill skoldag, även fast jag övervägde att stanna i sängen imorn när jag vaknade. Jag var med mina två småsystrar till simhallen igår(exemplarisk storasyster, jodå!) och tröttheten efter ett simhallsbesök med dom är stor.

#duckfaace
Sådär på sidan om: Jag kollade lite igenom morgondagens artister i melodifestivalen och fastnade för namnet Linus Svenning. Hade aldrig hört hans namn tidigare men det stod att han var en youtube-stjärna så jag kollade upp hans videor och blev helt fast. Vilken otroligt duktig kille! han berörde mig på något konstigt sätt..imorgon ska han tävla med en låt som handlar om hans bror som dog och den verkar vara riktigt fin. Ni kan ju lyssna på hans covers, himla fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar