MORALISKT STÖD OCH TRÄNING

Hejsan! En superglad tjej som just kommit hem från ett sjukt jobbigt men roligt Power-step pass sitter här. Min förkylning som jag drog på mig förra veckan är äntligen borta, den sabbade verkligen min träning..så ikväll drog Julia och jag igång igen. skönt!  Roligt med sällskap också :)
Det var första gången vi provade på Power-step och det var nog verkligen värt priset, helt slut är man efteråt. Blir nog absolut flera gånger, det var vi båda överens om.

Idag har det varit en bra måndag, har haft flyt hela dagen haha. Oväntat bra resultat i prov och i finska hörförståelse, dessutom gick matteprovet som jag skrev idag helt bra(tror jag).

For efter skolan och fixa lite nya skolböcker och sedan vidare till ett blodgivningstillfälle som Annika skulle på. Var nog bara med som moraliskt stöd jag. Har ju verkligen fobi för sprutor och blod så det var nog bara bra att jag fick vara med första gången.Såg det nog först som en utmaning och tänkte göra det men sen hade jag alla id-kort där hemma så då löste det sig utan att behöva erkänna att jag inte vågade ;) hinner ju nog trots allt göra det någon annan gång, har ju hela livet på mig.

duktiga du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar