OS-glädje

dagen har bestått av en massa os-tittande. SÅ roligt att det gick bra för det finska laget idag, och vem trodde att lejonen skulle vinna över Ryssland? :D




Har annars skrivit mitt tredje och sista prov för denna period idag, bara finskaprovet sen på omtagningarna då. Skön känsla! Började dessutom med nya ämnen, känns som att detta blir en bra period.Har ju övervägt att satsa på samhällslära och möjligtvis skriva det sen i studenten så jag hoppas verkligen att jag fortsätter tycka om det, ska nämligen ha andra obligatoriska kursen nu, som handlar om ekonomi. Annars har jag ingen aning om vilket realämne jag ska skriva sen och det är bad.

Ikväll är jag helt ledig! ska bara ta det lugnt och försöka köra ett träningpass om jag orkar.
Imorgon blir det Vasa och teater! 


så sjukt fina !!bästa syster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar