FASTLAGSTISDAG

En av de bättre dagarna på året, fejtisbullona <3 haha.
Folket här runt omkring var jag bor samlades vid brasan och umgicks, grillade osv. mysigt.
Dessutom kom både Emelie och Jemina från Larsmo hit så det var topppeen!




mästerfotografen Frides bild xd

Imorgon blir det skola och jobb för hela slanten, börjar trots allt 11:10 så det ska nog gå bra. Är lite arg över att jag missar när naturklubben ska till Lappfors och pimpla. Hur många gånger kommer jag annars att pimpla i mitt liv lixom!? svar noll, menmen, i dessa bråda tider(XD) så är jag tvungen att jobba då det finns jobb. Det är dyrt att vara 18!

4 kommentarer:

  1. Å joli kom från larsmo :) toppen 👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. jåå absolut! men du flängd liiti på allstans tu så ja sååg nu int så mytshi åv de haha :D

      Radera
  2. vi far å pimpel naadag så får du pimpla ååv de ;D//emeliiie

    SvaraRadera