INTERNATIONAL DAY OF HAPPINESS

Jaa, idag är det alltså international day of happiness. Så idag ska man vara glad! i alla fall försöka. 







Småsaker som jag uppskattar, som jag kan bli glad av är:

-Nytvättat hår.
så skönt att gå runt med rent hår! jag har riktigt problem med mitt hår så det blir jätte lätt smutsigt. Vet vissa som tvättar sitt hår två 
gånger i veckan, det skulle aldrig gå för mig. Varannan dag måste jag tvätta det..måste nog snart pröva på några nya produkter har jag på känn!

-Sittplats i bussen
inte ofta man hinner få en sittplats i bussen när man åker hem, p.g.a att sursikeleverna slutar alltid tidigare än oss PG:are.

-Nya sängkläder
aldrig sover jag så bra som när jag just har bytt sängkläder, skön känsla!

-God mat i skolan
precis hela skoldagen är förstörd om vi har mat som inte går att äta, med risk för att låta som en bortskämd unge, men vegetarisk lasagne, janssons frestelse och grönsaksbiffar går verkligen inte att äta.Just sayin'

-Nystädat rum
ja där behöver jag inte tillägga något, alla vet vi den känslan.

-Komplimanger
kan verkligen rädda ens dag om man har en dålig en.

Bjuder på denna bild som verkligen är happy.


Kvällens planer är gym med Jemina och att bara ta det lugnt, sounds perfect.
Börjar bli riktigt rastlös här på kvällarna, jag vill arbeta!!

2 kommentarer: