NEW WEEK

Måndag igen och jag sitter i skolan och försöker få ett början på min essä-uppgift.
Det är pang på bara så fort man kommer hit, har latat mig ordentligt i helgen så det känns lite jobbigt..lazy heh.

Annars kommer denna vecka vara lite annorlunda, onsdag och torsdag kommer att spenderas i Åbo! så dagarna före helg kommer gå snabbt tror jag.

En annan sak jag funderat på är ljuset, hur mycket skönare det är att vakna upp när det är ljust ute! och att gå till bussen, så mycket roligare än när det är mörkt och dystert.Det är konstigt hur pass mycket vädret påverkar. 

Dethär blev en massa flumm, men det e så det ska vara på måndagar, ska fortsätta att vara kreativ nu. Ha en bra dag, och till alla abiturienter som skriver idag, lycka till! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar