WONDERFUL WEATHER

Så underbart väder vi har idag! riktig vår-feelis får man :)
For iväg på lenkki med Annika och fick så mycket energi av det så ska fara vidare till gymmet snart. Men först ska jag läsa Hemmets veckotidning som kom idag(jo, jag prenumererar på Hemmets veckotidning) och kalla det tant-varning men det finns faktiskt mycket intressant i dom ;) Sen borde jag städa en del också, inte alls färdigt städat här. Plötsligt känner jag att jag har för mycket program ikväll nu igen..





duckfaaaace


6 kommentarer:

  1. Din mommo e oxå ivrig hemmets veckotidning läsare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jooo, far väl i generna haha :D

      Radera
  2. Tur att ja int e enda ungdomen som gillar den tidningen, haha! ;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till med utbyteseleven förresten och tack för din fina blogg,det är så kul att följa med vad ni ungdomar sysslar med :) Ha det bäst!!

    SvaraRadera