DAG 6

Sista dagen! det tråkigaste till sist - guidad rundtur i Jeppis och ett besök till Nanoq. Franskarna var inte riktigt taggade, men jag menar sånt program hör alltid till när man är på utbyte så det är nu bara att hänga med och se glad ut. Det var faktiskt ganska intressant vid Nanoq fast jag varit dit en gång förr.














 












På kvällen samlades se flesta vid Karins och umgicks för sista gången före deras départ en France.Theo och Arthur fixade crepes åt oss. Alltså crepes och nutella, finns det något godare!?













 












Sen nästa dag for vi först till skolan, tog farväl och skjutsade iväg dom till tågstationen. Tråkigt att dom åker iväg när man precis hade kommit ¨varandra närmare. Men det är okej för vi  åker ända dit snart! can't waait :(




 

















Annars så är alla bilder jag lagt upp inte mina. Vi har en dropbox vart alla har lagt sina foton, så en stor del av dom är tagna av mina klasskamrater. Och om någon vill att jag ska ta bort någon bild så får dom säga till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar