THURSDAY

Hejsan! Har hunnit med en massa idag känns det som..skrev ett prov och hade ett föredrag i skolan och sen slutade jag, så det var en ganska kort skoldag.
For direkt iväg till tandläkaren sen med lillasyster, stackarn måsta dra ut en tand..var riktigt obehagligt att sitta där och se på.
Sen ikväll for jag först till tonys en stund, fick äntligen köpt ett skal till min mobil! Och han var och handlade motorcykelkläder. Sen käkade vi och sov, sjukt trött är jag hela tiden! Tror det är hettan som gör att jag är helt slut på dagarna.
När jag kom hem for jag på PW med annika. Vi pausade hos hennes syster och kolla lite ishockey, finnarna vann ju så det är ju bra!
Det var min dag det, nu ska jag ladda ner någon ny spännande bok och bara ta det lugnt. Imorgon börjar jag halv 1(!) Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar