THURSDAY

Hade en bra kväll igår och somnade riktigt sent så jag sov bort nästan hela denna dag..har i alla fall varit på Hannas examenfest, grattis till dej!
Känns lite surt att typ alla andra som är född på samma år som mig är färdiga och här står jag med det värsta kvar haha. Menmen, det komner nog gå snabbt tills jag också står där tror jag, lixom vart har två år i gymnasiet tagit vägen!? Sjukt fort tar allting.

Sen ikväll har jag varit och spelat lite fotboll, en till nightfight är på kommande..efteråt for annika, jemina och jag i spa och hade det riktigt mysigt. Nujust har vi just kollat färdigt crossroads, verkligen en film man måste se XD Sitter och lyssnar på 'gamla' britney spears, såå flashback får man..med risk för att låta jätte gammal haha.

Imorgon är det sista skoldagen och vi ska iväg till lappfors och gå utterleden..jippii! Feeel the sarcasm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar