WOOPWOOP

Nedräkningen till USA-resan har börjat! 



fick ihelg info om programmet och de utflykter vi ska göra sålänge vi är där. Började genast googla alla ställen i ett försök att bli mera excited, före kändes det lite som att jag slösar bort den enda lediga tiden i sommar i usa med en massa program som bara gör en trött och dessutom kostar mycket.Men efter att ha googlat lite så har jag nog ändrat mig,det kommer nog bli en once in a lifetime experience detta tror jag, kommer bli grymt kul! 
Mest ser jag nog fram emot utfärden till Oregon kusten med alla
vackra stränder, och besöket till staden Seattle! som ett big fan av grey's anatomy så ska det bli kul att besöka den staden, verkar vara otroligt fint där.

Här är lite googlebilder från de ställen vi ska besöka:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar