IT'S OKEY NOT TO BE OKEY

Känner att det har varit mest depp-inlägg här de senaste dagarna, men sådär är det nu. Livet består åv upp- och nedgångar och nujust har jag det verkligen skitjobbigt, och i och med att detta är min blogg, som handlar om mitt liv, min vardag och mina känslor så har jag all rätt att blogga om vad jag vill.
För i såna situationer och händelser som dethär så är det okej att vara ledsen, även den mest glada och starkaste personen har rätt att vara ledsen, det hör till att vara ledsen. Annars vore man ganska omänsklig. Men att låta sorgen ta över hela vardagen och ens liv är ingen vits. 
Jag kommer säkert vara ledsen en tid ännu men jag tänker i alla fall försöka att lämna det negativa utanför bloggen, jag själv är en person som inte gillar bloggar var folk bara gnäller och är nere så därför ska jag försöka lämna bort det. 
Besökarantalet har också stigit de senaste veckorna, vilket jag tycker är grymt kul! Och tack alla fina som bryr er om mig <3
Det var det jag hade på agendan idag, no more sadness här alltså.
~gud har en mening med allt~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar