WEDNESDAY

Det är på gång nu med förberedandet av USA-resan! resefösäkringen är fixad, passet checkat att det är giltigt, biljetterna och ESTA-visumet utprintat och idag fick jag även växlat lite amerikanska dollar åt mig. Har haft min kära mamma att springa en massa ärenden åt mig haha. Men vad ska man göra om man har morgonskifte och slutar halv 4 varje dag? Vid det laget har allting stängt.
Idag efter jobbet for vi (Annika, Jassen, Ingu, Jemina, jag)iväg till Kokkola för att shoppa lite nödvändiga grejer inför resan, bra att börja tänka lite i tid vad man ska ha med sig så att det inte blir allt i sista minuten. Roligt var det, tack för det tjejer :) Nya vita converse köpte jag också, de jag har nu börjar bli lite slitna fast jag bara har haft dom ett år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar