DAY 2

Hejsan! pausar ut en stund förrän vi ska iväg på rodeo. 
Det klarnade upp mitt på dagen och blev nästan lika varmt och soligt som igår så efter shoppingen for vi iväg till en privat strand. Våra kompisar kände de som ägde den så de lät oss vara där, jättesnällt. Vi spelade volley, solade och simmade. 
Angående shoppingen så for vi till ett nytt shoppingställe och likaså där hittade jag alltför mycket, det blir inte billigt dethär ska jag säga er..vet inte hur jag ska få med mig hem allt heller.



Bilarna som vi glider runt med, super fina! 

Ibland när flera syskon vill med får vi ta deras 'buss'.





2 kommentarer:

  1. Ojoj... med denhär shoppingfarten får vi snart skicka mera pengar! Och du kan ju köpa en kappsäck till för att få hem allt.;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaaa gärna! bra idé ;) nääämen va ska int he ga, ja slänger bot dehär gambäl klädre om he blir ritti kris :)

      Radera