GOODMORNING!

Gomåron från Amerika! vaknade just upp i vår värdfamiljs hus, det var så skönt att få dusha och sedan sova ut efter att ha rest sådär länge. Familjen vi bor hos(jag och fem andra tjejer) verkar vara riktigt trevliga och snälla. Vi var ju så otroligt trötta när vi kom hit igår så det blev att vi bara snabbt presenterade oss och for och sova men idag ska vi få lära känna dom bättre, 11 barn bor hemma plus vi sex tjejer så det är många i huset nu, men jag e ju van haha. 

Wi-fi är grymt dåligt här, i mitt rum funkar det inte alls så det bli säkert inte så mycket uppdateringar under vistelsen här. Men det gör inget, blir desto mera sedan när vi är tillbaka! 

Igår när vi landade i Seattle var klockan halv 6 på kvällen här och det var soligt och ca 25 grader! underbart. Vid flyplatsen väntade några avlägsna släktingar som jag inte vetat att har funnits heller förrän några veckor tillbaka bara.Som både Annika och jag är släkt med, så dom fotade vi med och pratade lite, trevligt. Och medans vi
 bussade till Hockinson Apostolic Lutheran Church , var våra värdfamiljer väntade, fick vi se en massa fint. 

Vet inte vad vi ska göra idag, inga planer ännu men shopping diskuterade vi igår.Annars var det tänkt att vi kan ikväll fara till samma ställe och möta upp resten av gänget som kommer ikväll, alltså andra resegruppen. Men dom har tydligen tekniska problem med flygplanet och kommer bli tvugna att vänta i Helsingfors ganska länge och sedan övernatta i Island förrän de kommer hit så 
det lär dröja en stund.





sådär sover vi, annika dit uppe och jag där ner. Så mysigt rum/hus!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar