FROZEN YOGHURT

Igår jobbade jag hela kvällen och kom hem ganska så sent.Men det var som vanligt hur roligt som helst att jobba, är så glad över min arbetsplats!
N kom sen hit, vi tog det mest lugnt.Vi var sjukt trötta båda två så.

Idag har jag pluggat lite och varit till stan en sväng med Annika,Wilma och lillasyster Nellie.Mina vindrutetorkare gav upp häromdagen så det blev ett besök till Mekonomen och sen kollade vi också in den nya gallerian. 
Vi provade bl.a på frozen yoghurt men det var nog inget vidare.Men det är ju inget konstigt då man har sådana förväntningar att det ska vara som den frozen yoghurt jag åt i USA.
Det var jättedyrt och sen smakade det inte ens bra, typ all glass lämnade för Nellie och jag. Toppingen var ju förstås god men :D

Amerikansk Frozen yoghurt ⬇️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar