MONDAY

Eftersom att jag har absolut ingenting annat att göra idag så ska jag fördriva tiden med att göra 90 frågor...*host host studentskrivningsläsandet*. Nej men jag har faktiskt pluggat nästan hela dagen så lite variation skadar inte!



1.Vad är klockan?- 18:15
2. Fullständigt namn?- Felicia Edit Sofia Östman
3. Ålder?- 19
4. Var bor du?- Finland
5. Bor tillsammans med?- Mamma, pappa, fyra systrar och fyra bröder 
6. Färg på ditt hus?- Rött
7. Hus eller lägenhet?- Hus
8. När är du född?- 27.12.1995
9. Klass?- trean, PG
10. Vilket år tar du studenten?- 2015
11. Något jobb? Snellmans, korvpack is the shit
12. När gick du upp imorse?- Runt 10-tiden
13. När ska du sova?- Om några timmar, då jag har pluggat och tränat klart
14. Duschat idag?- Nej
15. Kramat någon idag?- Nej
16. Pussat någon idag?- Nej
17. Vad har du ätit idag?- Yoghurt,bröd,tonfisk,ägg,banan
18. Dagens klädsel?- Pyjamasbyxor och t-shirt
19. Dagens smink?- Inget
20. Dagens hårstile?- Nere
21. Dagens roligaste?- min syrra är ganska rolig haha, annars händer det inget speciellt roligt en tråkig måndag här hemma..

22. Har du många vänner?- Ja, nog har jag en del 
23. Vilken skola går du i?- PG
24. Vem kramade du senast?- Nicken
25. Hur många har varit otrogen mot dig?- Ingen
26. Har du pojk-/flickvän?- Jepp
27. Vem pratade du med i telefon senast?- Jemina
28. Vem fick du senast sms från?-Mamma
29. Film?- the best of me 
30. Låt?- Just nu spelas Kelly Clarksons nya album på repeat, speciellt låten war paint
31. Mat?- spagetti bolognese eller ris&broiler 
32. Dryck?- Mjölk
33. Färg?- Blå, svart
34. Stad?- Paris har jag alltid velat besöka 
35. Land?- Spanien skulle sitta fint nu och speciellt Teneriffa elr någon annan semesterort där.
36. Ämne i skolan?- inga skolämnen atm ♡♡♡ men annars språk, tyska franska 
37. Människa?- Nicklas ♡
38. Senaste personen du tänkte på?- samma som ovan
39. Senaste gången du spydde?- Typ två år sedan 
40. Senaste gången du grät?- Lördag 
41. Senaste pizzan du åt?- För några veckor sedan
42. Senaste gången du varit till Sverige?- I somras med Annika och Jemina.


43. Senaste gången du var i Stockholm?- För kanske 5,6 (år) sen påväg till Gävle men har aldrig vistats där någon längre stund så det är sommarens planer!
44. Senaste gången du var hög?- Neverever
45. Senaste gången du studsade på en studsmatta?- Typ ett år sedan

Antingen eller? 

46. Svart eller vitt?- Svart
47. Hund eller katt?- Hund
48. Ut med kompisar eller hemma och mysa?- Beror på, men atm hemma och mysa 
49. Tv-spel/datorspel eller sällskapsspel?- Sällskapsspel
50. Singel eller upptagen?- Upptagen
51. Glass eller godis?- Godis
52. Tv eller dator?- TV
53. Big brother eller Paradise hotel?-PH
54. Blont eller svart hår?- Blont
55. Blåa ögon eller bruna?- Blåa
56. Choklad eller lakrits?- Choklad
57. Göteborg/Stockholm?- Ingen aning, never been to Göteborg heller
58. Högerhänt eller vänsterhänt?-Högerhänt
59. Coca-Cola eller fanta?- Hatar limsa men coca cola om jag måste välja
60. Pizza eller kebab?- Pizza
61. Randigt elle prickigt?- Prickigt 
62. Älska eller älskas?- Båda
63. Leva eller dö?- Leva

Antal:

64. Personer du älskar?- Familj,Vänner,Nicken
65. Personer du hatar?- Hatar ingen 
66. Gånger du varit full?- Aldrig
67. Glassar du ätit på en dag?- Öh random haha, ingen aning
68. Festivaler du varit/ska på i år?- Inga och knappast ska jag heller
69. Personer du saknar just nu?- Nicken  

Vem:

70. Vill du kyssa nu?- Nicken, elr int sku de va helt fel haha
71. Ska du träffa imorgon?- Family, kanske mommo&moffa 
72. Sjöng du senast för?- Elaine och Nicken i bilen igår tror jag(?)
73. Hade du senast en MSN-konversation med?- Haha ingen aning, börjar vara längesedan! 
74. Spelade du tv-spel med senast? - Frej
75. Vill du ta med på resa nu?- Annika, Jemina, Julia och jag har planer på att sticka iväg snart(jeej)

76. Vill du kasta en sten i huvudet på?-Typ alla terrorister och ISIS-anhängare
77. Förtjänar att dö?- Ingen 
78. Är söt?- Många, Noomi är väldigt söt ♡

79. Vill du sova jämsides med i natt?-Nå N om ja ska välja nån

Vad:

80. Gör dig glad?- Musik, personer i min omgivning, bra väder, komplimanger, bra resultat i skolan, träning, att resa, mat,att umgås med de man älskar, jobbet osv


81. Gör dig ledsen?- Mycket..t.ex krig,orättvisor,sorgliga filmer, död, att se andra personer ledsna
82. Vill du helst göra nu?- Vara med killen ♡
83. Önskar du att du slapp göra?- plugga och träna som är resten av kvällens planer...
84. Vill du ha nu?- Studenten!!!! vill bara ha över denna läs-tid 
85. Önskar du dig i födelsedagspresent?- Länge tills det så jag har ingen lista ännu heh
86. Längtar du till?- Sommar!
87. Tycker du om dina betyg?- Ja dom är nog helt ok 
88. Ångrar du i ditt liv?- Mycket, att man slösat tid och känslor på fel personer
89. Är det bästa som hänt dig?- Nujust är det nog N som är det bästa ♡
90. Hur mycket är klockan- 19:17
wut, tog längre än jag tänkt dehär haha

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tar pånyyyt, blev nå prackas :D Fliiisan jag saknar dig, saknar du mig? ;)

      Radera
    2. men jaaaa päm de gör jaag!! sku noo va me na snelkkudejt snart ;)

      Radera