BACK ON TRACK

Hejsan! min "bloggpaus" varade i lite mera än två veckor och det var mera än nödvändigt för jag har verkligen haft fullt upp. Det är främst jobbet som har tagit min tid, vet inte hur många dubbelskift jag har haft de senaste två veckorna, plus helgerna.Så jag väntar med spänning på nästa lönebrev hehe.Dessutom har också killen jobbat på helgerna så vi har inte kunnat umgås riktigt så mycket som vi har velat och nu när det är över känns det sååå skönt.


Vi har alltså haft en kampanj i jobbet(därav så mycket övertidstimmar), men nu i onsdags firade vi att den är över och blev bjudna på tårta och fick sluta tidigare.



Förutom att jobba har jag ju så ofta som möjligt varit med N och i onsdags var vi bl.a till Kokkola och fixade studentmössor och lite annat klädgrejjs inför den stora dagen.Som vanligt kunde ju inte jag gå tomhänt hem så efter ett besök vid H&M kom jag ut med en väldigt söt sommarklänning. Älskar att shoppa klänningar så denna kunde inte gå mig förbi.



En hel del promenader och länkar har jag även hunnit med, med detta fina väder som vi har haft de senaste dagarna så har jag nästan känt mig tvungen att dra mig iväg ut.Såhär fin himmel var det en kväll när jag stannade efter en länk vid Jeminas och pratade med henne ⬇️



Vi har också firat vappen(oj vad skönt med lite längre ledigt också!!), eller vi är väl mitt uppe i firandet nu? kanske vi far på majkalas ennu idag hehe? Vi gjorde inget speciellt igår, vi var till villan och hälsa på Frej och hans gäng och sen köpte vi knackorv och for hem käka det, så kan man också fira vappen XD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar