MITT I VECKAN

Igår hade jag en helt ledig dag, så otroligt skönt! Var dock till snellmans endå för att delta i en liten hygienskolning och besöka personalbutiken med mamma.På kvällen var jag ut och gå med Jemina och for sedan till Nickens en stund. Vi kollade ishockey, eller egentligen sov vi mest haha, men det gick ju endå bra för lejonen så!

Nu är lyran köpt och klänningen omsydd så i dimissionsväg är det 'bara' skor kvar att fixa..vilket inte är det enklaste.Måste gå på sko-jakt någon dag här framöver..

Idag har jag varit ledig på dagen eftersom jag jobbar kväll, har mest tagit det lugnt och uppdaterat min resedagbok, alltid kul att pyssla på i den och nu vill jag bara ut och resa igen! Men det blir kanskekanske en liten utflykt ihelg så det hoppas vi på, så får jag kanske stillat mitt rese-begär :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar