MONDAY

Vaknade imorse med en fot som jag knappt kunde gå på, så det var nog bara att stanna hemma från jobbet och försöka vila bort det..har känt av det sen fredags när jag var i jobb och sen dess har det bara blivit värre(speciellt efter allt tållande på loppis).Fick ingen läkartid idag, men tror att det är hälsporre så det är nästan ingen vits att besöka läkare heller tror jag.De kommer antagligen bara säga det. Så tråkigt för nu kan jag varken träna/springa och inte heller jobba.Att stå 8 timmar om dagen gör att den bara blir mera överbelastad.Hoppas att den ska läka fort för detta har jag inte tid med!

En lite positivare nyhet är ju att studentresultaten kom idag, så det blir nog student av mig också! Mina resultat var jag också helt nöjd med. Vissa ämnen låg jag bara en poäng ifrån att få ett steg högre så det var irriterande..men i överlag fick jag det jag hade räknat med. Engelska M, Finska C, Modersmål M, Samhällslära C, Tyska E, Franska M. (Mest för att jag själv tycker det är intressant att se hur det har gått för andra)

Blivande studenter ⬇️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar