THURSDAY

Jag blir galen av att sitta hemma om dagarna, sååå tråkigt.Så nästa vecka ska jag nog prova fara och jobba och se om foten klarar av det. Har klättrat på väggarna här hemma men har endå fått en del saker gjorda. Igår var jag med Annika och besiktade bilen, iofs gick den inte igenom men still.Den får åka på service imorgon så hoppas vi att den går igenom nästa gång, annars blir det nog skroten! Det var bara några småfel så det borde inte vara något problem.En snygg och fungerande bil skulle sitta bra nu. 
Förde även min klänning åt fammo igår.Eftersom jag antagligen inte kommer kunna gå i klackar p.g.a foten så är den för lång om jag använder låga skor, så nu ska fammo sy upp den. Världens bästa fammo och räddaren i nöden 
Idag har jag också varit till stan med Joli och fixat examensgåva åt N, så skönt att ha det ur världen.Vi fikade också och for på glass, perfekt glass-väder nu ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar