HELGEN

Vilken fin helg jag har bakom mig! en massa fester hela tiden så har inte alls hunnit blogga.
På fredag firade vi Nicken och så var vi även på vänners kalas. På lördag hade jag dimission. Den dagen var jag mest nervös, vi skulle ju gå upp en åt gången och få vårt betyg. Men det gick nog bra och dessutom fick jag stipendium i franska! Sen var vi på några kalas före det blev dags för studentmiddag vid campus allegro. Det var jätteroligt och helt bra mat. Sen igår firade vi mig här hemma. Är så tacksam för allt jag fick och att det var så många som ville komma och uppvakta mig. Fick jättefina gåvor. Bl.a. presentkort, saker att ha i framtiden, en dator+printer av älskling, rosor i mängder och pengar.


 På själva dimissonsdagen trivdes jag inte alls med hur jag såg ut p.g.a ett väldigt misslyckat frissabesök, Så det var lite tråkigt eftersom det var mycket fotande då, for direkt i duschen då jag kom hem och lagade om det. Menmen, en helg som jag kommer att minnas :)
















 Glada och nöjda (kombi)studenter här.Båda två fick vi stipendium och har haft tre riktigt fina dagar.Finaste jag har är han dessutom.

älskar dig  


2 kommentarer:

  1. Nå, ein bild åv oss sku räck! Int e vi såtee bussi...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah nååå tå pappan ejn gang ställd upp på bild så böver e noo synnas XD å noo e vi heh

      Radera