SOMMARLISTA

Sommaren är här! Vad ska du göra nästa vecka?
-Nästa vecka jobbar jag bara tre dagar så jag kommer få mera tid för träning, annars har jag inte planerat något särskilt. Dock är det ju midsommar så något borde man ju hitta på, har inga planer ännu men. En midsommarkrans måste jag ju fixa förstås!
från förra midsommaren

Tre saker du vill göra i sommar.
-Åka massa båt, hänga på stranden och besöka ett nöjesfält! Nya åkattraktionen vid Powerpark är ett måste.



Tre saker du INTE vill göra i sommar.
-vara sjuk, plugga eller sova bort dagarna.

Vad blir din sommarplåga 2015?
-Icona pops emergency

Landet eller stan?
-landet

Vilka dofter får dig att känna att sommaren är här?
-det klart tydligaste är ju nog när bönderna börjar med sitt haha. Perus om man bor på landet.

Vad grillar du helst?
-grillar egentligen inte så ofta men ifall att så är det nog någon god grillbiff eller chorizo som gäller.

Sommarjobb-ångest eller glädje?
-glädje absolut. Trivs på min arbetsplats och pengar behövs så.




Vad är din värsta sommarinsekt?
-myggor, helt klart..ush får ångest av att bara tänka på att de dyker upp när som helst. Så irriterande är dom.

Vilka böcker ska du läsa?
-kriminalromaner! ska börja med Keplers senaste.

Har du tänkt besöka några särskilda platser?
-Sista veckan före N drar iväg till Dragsvik är vi båda lediga så då ska vi resa iväg nånstans. Är lite osäkra på vart ännu men vi funderar på att kanske dra iväg till varmare breddgrader ifall vädret här i Finland inte skärper sig!

Vad är det somrigaste plagget du har?
-Denna blommiga klänning som jag köpte i USA är nog somrigaste.



Sommarregn-ja eller nej?
-ganska mysigt men helst får nog regnet hålla sig borta. Vi vill ha sol och värme :D

Har du tänkt utmana dig själv i sommar?
-ska försöka hålla i mina pengar men annars inget speciellt.

Och till sist-din bästa sommarrutin!
-haha, hos mig finns inga rutiner på sommaren. Jobbar i skifte så ingen dag är den andre lik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar