THURSDAY

Och sista jobbdagen före helg! min förkylning har bara blivit värre så nu är jag in på min andra vecka..förhoppningsvis försvinner den före nästa helg då vi reser iväg.
Igår hade jag kvällsskifte och före det var jag på sista skedet och hade en körlektion.Andra delen(halkbana) har jag lite senare och fick en saftig räkning för det. Alltså det är helt sjukt hur mycket man betalar för ett körkort nuförtiden! så störande att lägga 400 euro på sånt.
Nåja, nu ska jag börja bege mig iväg till jobbet, har kvällsskifte även ikväll.Har bara slappat hela dagen och kollat Orange is the new black , sååå bra serie!
Här var det mitten av juni och vi hade käkat glass i mängder och simmat flera gånger, nu är det annat...


dessa fina tjejer kom hem en sväng idag från villan, Nellie hade ritat åt mig dessutom haha.sötis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar