AKTIV

Alltså jag och kvällsskifte passar inte alls ihop.Eller det är allt för få timmar på en dag för att jag ska få något vettigt gjort före jag far till jobbet.Så denna vecka har jag vaknat, ätit något, kollat Orange is the new black och sen(hör och häpna) sovit till jag ska i jobb.Absolut inget vettigt alls.Besides från en länk som jag faktiskt orkade med i måndags, men det är nu allt.Så idag blev jag riktigt arg på mig själv när jag försökte somna en halv 1 tiden och tänkte att jag måste ta mig i kragen, så jag for ut och cykla! Hur länge som helst sen jag har gjort det, och premiärturen blev nästan 15km så nu får jag med hur bra samvete som helst sova resten av veckan före jobb ;) 
Och idag är det bara två dagar kvar tills N kommer hem på loma! Jiihaaaa


Ps. Vad tycker ni om gårdagens outfit??
(Pamelas bild, hon mobbade inte aaaalls mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar