EN VECKA SENARE

Blev visst ett lite uppehåll här..har helt enkelt inte haft tid.Min helg var ju superbäst eftersom Nicklas var hemma på loma.Ville inte lägga tid åt bloggningen när jag kunde spendera den med honom istället.Vi spelade volley, var till hans kusiners villa med en stor del av släktet, hängde med Hanna&Jimmy, var till café bryggan med båten och min familj, ätit F&B, lunchat vid hans och bara umgåtts med familjerna och varandra.Riktigt bra helg, så skönt att få ha hem honom en stund! 
Nu har ju redan halva arbetsveckan gått och jag har morgonskifte hela veckan.Det passar mig för då har jag kunnat vara och spela volley på kvällarna.I måndags firade vi faffas 69-årsdag på villan med släkten.Har även varit tillsammans med Elina och testat på Café skorpans glass, den fick nog helt  klart godkänt! Sååå, ja mårår åpå å väntar tills e var helg! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar