GÅRDAGENS IRRITATIONSOBJEKT..

..var ingen mindre än min Yaris-som var helt utan luft i bakringen.Hade inte alls märkt av det utan Annika frågade bara när hon kom till oss om jag har punktering, å jag bara öh näää!?Tydligen hade jag.
Redan för ett par veckor sedan då jag var på halkbanan kommenterade bilskolläraren att ''mina däck byri vaa på he sista''.Så det var inte speciellt roligt att köra där men den bilen på alla övningar..men iaf så har jag ju skuttat upp med det här att byta däck för jag sparar pengar inför hösten och är det något jag hatar så är det att lägga pengar på 'onödiga utgifter'.Egentligen är det ju inte alls en onödig utgift, för det är ju för min egen säkerhet jag borde ha bra däck.Men ändå, just nu känns det som en onödig utgift då jag har annat att lägga pengarna på.
Så nu när jag fick punkka så var det säkert ett tecken på att jag borde skaffa nya, som tur är fick grannfirman det fort fixat och nu har jag nya däck som förhoppningsvis håller länge! Men sjukt irriterande att betala det.BLÄÄ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar