HELGEN

Finfin helg bakom mig igen! I fredags hängde jag i stan med Annika, fikade vid skorpan och gick på i stan bara.Hämtade upp Nicklas till tåget på sejno och resten av kvällen var vi på stan en stund, var på kaffe hos Dani och Anki och for och sova rätt tidigt.

På lördagsmorgonen var vi på kaffe till fammos.Fick en massa grejer av henne som hon slumpade bort.Porslin,skålar,en kaffeservis och några glas.Hur bra som helst inför framtiden.Tusen tack♥  Sen var vi till stan på några ärenden, köpte lite remmar och for sedan till nickens på mat.Där for vi faktiskt på länk också! Mycket ovanligt må jag säga så hatten av för oss hehe
Kvällen bestod av KAJ, tållande i stan, F&B och Mikas på kaffe.For och sova alltför sent och steg upp alltför tidigt så idag är jag döslut.Efter att jag idag förde N till tåget somnade jag direkt jag kom hem och sov två timmar haha.

Klåparn som rev upp båda knäna när vi länkade, just hade bränt sig på grillen och dessutom sitter med en sticka i foten i det här ögonblicket, haha stackarn.

2 kommentarer:

  1. Ahahaha alltsåå, ho lyckas man😂😂😂😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jaa man måst noo hejt Nicklas Kronqvist XD

      Radera