HOME

Hejsan! Nu har jag landat, tillbaka till verkligheten och finlands skit-sommar.Till att ha skickat iväg killen till drakan och till tusentals saker att ordna upp.Men jag är endå glad, jag får umgås med familj&vänner,jag har semester en vecka till och dessutom håller jag på och planerar ett nytt kapitel i livet.Jag ska nämligen till Vasa och studera till hösten.
Jag har inte riktigt fattat det ennu, att jag slapp in.Helt oväntat.Så nu är det spännande tider! Ni kan tänka er glädjen i Turkiet en onsdagkväll när vi loggade in på studieinfo och vi båda hade blivit antagna! Så skönt att veta. Dock får jag ju vänta ett år förrän Nicklas kommer till vasa men..
Igår förde jag N till bussen väldigt tidigt, hittills har det gått bra att vara utan honom men det hinner nog ändras många gånger misstänker jag förrän han är hemma på loma näst.Förstås saknar jag ju honom men så är det om man har umgåtts 24/7 veckan före.
Resten av dagen fixade jag med lite papper, var på 'kaffe' med Julia, simmade med Annika, hängde med Jemina, spelade volley med skogslidenfolket, var en sväng till asphyddo och sprang runt med tack-kort åt släkt och vänner.Riktig roligt att träffa sådana som man inte sett på en stund.En fullspäckad dag men en bra sådan.
Idag är det en tråkigare dag med regn så det passar riktigt bra att fara iväg på lite lägenhets-visning! so long



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar