DAG 2

Alltså det är bara tisdag ännu(!) denhär veckan har redan känts som en evighet.Idag har vi börjat på med riktiga lektioner och till och med fått en hemuppgift,yeey! Det är väl nu allvaret börjar :D När vi slutade kl 2 blev jag tvungen att stanna kvar i skolan och fixa en del grejer som jag behöver uppkoppling till.Av någon konstig anledning kan jag inte dela nät från min telefon till datorn så jag kan aldrig vara uppkopplad i lägenheten, suger rätt hårt,faktiskt. Nåja, när jag kom hem sov jag en stund(hee naa va he jobbit att studer), åt en vääldigt god middag(not so)och fick sen besök.A,E & J kom allt till Vasa för att hänga med mig, supernajs! Vi gick nu mest på i centrum, fikade på Arnolds och satt i hamnen och chillade.Det var så varmt och vackert väder, riktigt bra kväll.




4 kommentarer:

  1. Alltså..tur att ja kombä ti vasa nästa viko så får du koma på matlagningskurs. ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha pölli, va sku ja böv na toki!!
      XD

      Radera
  2. :DD elina. Vänt ba så ska vi skåda va tu böri ita tä san å..

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jaaa exakt, he hör till studieliivi att ita tujte mat :D! noo kmr elina märk åv he å ;)

      Radera