EN BRA ONSDAG

Idag har jag hunnit med massor känns det som.Har knappt varit hemma.Redan från morgonen tog jag hand om Noomi och förde henne till dagis, hämtade henne två timmar senare och for direkt vidare till tandläkaren med Frank.Efteråt for vi till loppis en sväng och till mäccen, glass är ju alltid bra efter ett tandläkarbesök ;) 
På eftermidaggen var det strandhäng med Annika som gällde.Vi köpte jordgubbar och körsbär och hade det riktigt skönt och bra ett par timmar.Dock var solen inte riktig på vår sida så speciellt bruna blev vi inte haha.På vägen hem for jag och avslutade mitt loppisbord,är väldigt nöjd över summan jag fick ihop för det var absolut mera än jag hade förväntat!
Sen ikväll har jag varit flera timmar med skogslidengänget och spelat volley och allt möjligt annat, t.o.m käkat rökt sik.
Riktigt bra kväll, ska avsluta den med att läsa en bra bok.Nu börjar också saknaden ta över såhär mitt i veckan.N är på läger så vi har knappt någon kontakt alls..komsi komsi fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar