FÖRSTA SKOLDAGEN

Imorse när jag cyklade iväg med ryggväskan på ryggen och nerverna i ostyr kände jag mig som en lågstadieelev igen.Det är alltid speciellt att börja i en ny skola.Men förr har jag alltid kunnat fråga av äldre syskon, släktingar eller vänner.Så jag har haft ganska påklart hur högstadiet och gymnasiet fungerar.Nu är det lite annorlunda för jag hade absolut ingen aning alls hur det skulle bli när jag cyklade iväg imorse.Vad mina tradenomstudier skulle bestå av eller hur Novia fungerar.Efter en dag där har jag väl lite mera koll men känner mig helt tung i huvudet av all info vi har fått idag! Vi är 40 pers i min klass och det är nästan för många tycker jag.Men jag tror nog att jag kommer trivas helt bra, verkar vara ett riktigt bra gäng mina studiekompisar.Såå dagen har varit bra och den känns rätt hittills, såå vi ska se hur det blir.Dock stupade jag i säng när jag kom hem, det är som det ska vara.Mycket att ta in, men det blir bra.

Bild från igår, en bit från vår lägenhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar