ONSDAG

Alltså jag får verkligen bra övning inför flytten hemifrån just nu.När resten av familjen är borta(läs de som hjälper till här hemma) och man bor med två killar som är så obrydd man bara kan vara om hur det ser ut här så finns det 1000 saker för mig att göra..denna morgon fick jag stiga upp halv 8 fast jag är ledig för att skjutsa lillebror till skolan då han hade försovit sig.Hans andra dag i Optima, bra där.For på samma gång och handla för kylskåpen ekar tomt.(Mamm&Papp, ni får djään koma hejm nu hehe).Till råga på allt fick jag börja springa efter en kanin här också som hade smitit..alltså jag ogillar alla sorts djur så jag sade ifrån mig allt ansvar om kaninerna när ägarna for på resa.Men den blev tillfångatagen och efter lite fixande med buren tillsammans med kusin så är den bakom lås och bom! Hoppas jag.Såå, det var min morgon det haha.Ska så småningom börja ställa mig till jobbet men före det blir det en länk!



Bild från gårdagens café-dejt med Annika.Chokladmuffins blev det denna gång, smakade helt ok. Limsan var dock suupergod.Skorpan är så mysig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar