THURSDAY

Oj vad det är skönt med ledigt! Man hinner med en massa roligt.Och man kan ligga och slappa och se på serier i flera timmar utan att få dåligt samvete för man hinner endå med något vettigt också, då man har så många timmar på en dag.
Det som jag försöker säga är att det är helt okej att jag har kollat serie fem timmar i sträck idag..heh.Men alltså jag har blivit helt beroende av en norsk serie som heter det tredje ögat.Såg ett avsnitt häromdan på tv och blev riktigt fast så jag blev så glad när jag hittade hela serien på nätet.Rekommenderar! Norska och danska serier gillar jag, är det dessutom kriminalfall och sånt så är det ännu bättre :)
Annars har jag varit på långlänk med syrran, skött bankärenden,spelat volley och varit på kaffe med Jemina.
Bästabästa jemina 


Kommissaren Viggo Lusts femåriga dotter försvann för över fyra år sedan och han har fortfarande inte kommit över det.Han söker desperat efter henne samtidigt som han försöker kämpa på i vardagen och med sitt arbete.

källa: tv4.se


2 kommentarer:

  1. Nemen nää va grann bildre! ���� ❤️

    SvaraRadera