LATEST

Resten av skolveckan gick snabbt och jag fick bl.a besök av några vänner. På fredag eftermiddag körde jag hem ensam i världens oväder med en bil som dagen innan hade blivit krockad lite med. Det var inte sådär jättekul men jag kom hem, och sen fick jag världens bästa överraskning dessutom! Hann just in genom dörren och slog mig ner i sängen, skrev lite med Nicklas och mittiallt stiger han in i rummet.Alltså påriktigt världens bästa överraskning må jag säga, blev så sjukt förvånad. Jag hade trott att han skulle komma med buss sent på kvällen. :D

Ihelg har vi kalasat en del. Både på Julias kalas och sen också på två av N:s kompisar. Vi har också varit på shopping till Kokkola(eller ögonshopping främst..) och varit på moppejakt! Min brors DT har nämligen blivit stulen från Depå center i Bennäs under fredagsnatten. Mopeden var försvunnen men hjälmen fanns kvar, som personerna då hade pissat i. Ytterst moget må jag säga. Det kokar inombords i mig när ja tänker på det. Hur elaka kan människor vara!? Grrr

Idag har vi bara tagit det lugnt, varit till bön och sen tågstationen. Nu är det två veckor tills vi syns och jag kommer att sakna ihjäl mig. For sen ikväll på länk, packade och bara förberedde mig på att fara till vasa. Dock bestämde jag mig för att vara hemma en natt till och ta bussen imorgon. Min enda lektion imorgon börjar 12:30 så. Skönt så. Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar