LE WEEK-END

Helgen kom och gick, som i ett huj som vanligt..På fredag i väntan på tåget hängde jag med Elli, och även Chrissan en stund. Vi kaffade och gick runt lite i stan, det var nåt extra program där så det var folk överallt. Senare for vi bara till Nickens en stund, man hinner aldrig göra något vettigt dendär första kvällen då han kommer hem så sent.



Lördag bestod mest av häng, riktigt lata var vi. Men det är ju så skönt att ta det lugnt ;) Fick Joli på kaffebesök oxå. Sen blev jag riktigt rastlös så vi drog iväg till fäbodaskogen och vandra! aktivitetspoäng åt oss hehe. Men det var riktigt skönt att springa av sig lite och jag blev så innokas i alla fina, stora blåbär som folket har lämnat i skogen. N fick dra iväg mig för jag stannade hela tiden och förvånades över hur stora de var(!). Vet till nästa sommar vart jag styr kosan när jag är på blåbärsjakt. Sen blev det lite hämtmat och häng med vänner och familj resten av kvällen.


På söndagen var det som vanligt lika tråkigt att föra killen till tåget och vi hann inte göra något särskilt utan hängde i Näs bara hela förmiddagen. På kvällen var jag med Jemina och for iväg mot vasa ganska sent på kvällen. En helt bra helg med andra ord!


Skoldagen gick fort och ikväll har jag fixat allt med mitt byte av avnslutning till dna och varit på kaffe till Felicias. Nu har jag tillsammans med mina sambor pluggat lite och ska avsluta kvällen med PH.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar