STILL GOING STRONG

Hejhej jag lever och mår här i vasa.Har haft ett litet orosmoment som jag varit nervös för hela veckan så har inte alls tänkt på bloggen haha.Men nu är det över..det var endast ett litet framförande MEN still sådant som jag hatar.Tycker verkligen inte om att hålla föredrag.Nåja, nu kan jag pusta ut en stund.
Har hunnit med en del roliga saker denna vecka redan.Bland annat har våran lägenhet blivit komplett eftetsom Janina och Erika har börjat skolan och flyttat in, roligt att vara fyra och ha lite mera sällskap.Vi har spelat ligretto, haft filmmys och igår var vi på tisdagssamling.Det var hur trevligt som helst, skönt att se andra som är i samma situation och träffa bekanta på samma gång.
Nu ska nog resten av veckan gå bra, hoppeligen ganska fort också för jag saknar min milikar och familjen där hemma.

Ikväll har jag först varit på rundvandring i stan tillsammans med några i klassen + tutorerna och sen bara tagit det lugnt här hemma.Hängt med Jenna och Erika, läst en bra bok och spelat ligretto.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar