COMBO & VOLLEYBOLL

Tjeena! Idag hade jag bara en kort skoldag med endast en lektion. Stannade dock kvar efteråt och fixade ett grupparbete med Emma och Madde. En massa deadlines närmar sig och nu känner jag att ja studerar på riktigt.

Efter skolan for jag och mina sambor och kollade in nya loppiset Combo. Tyckte det var riktigt fräscht och bra strukturerat där.  Fyndade nog bara två tröjor men skulle jag ha haft mera tid tror jag nog jag hade hittat mer. Ett plus är deras 'extra' sida var de har en massa fina inredningsprylar och dylikt.

Direkt efter loppisrundan cyklade vi iväg till en skola i närheten för att spela volleyboll. Det var riktigt kul! Kommer att bli en vana det nu måndagarna framöver. Alltså det händer verkligen något hela tiden här i Vasa. Inte en lugn stund haha. Nu blir det nog bara natten och lite ph-mys med tjejerna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar