EVIGHETSDAGEN

En dag i veckan har jag 8-4 i skolan, resten av dagarna är lite chillare men just denna torsdag känns alltid som en evighet förrän den är klar. Likaså idag. Att börja på klockan 8 med den jobbigaste kursen av alla, IT, är inte speciellt roligt heller. Just nu i IT håller vi på med Excel och alla dess funktioner, blääää..det är ju så svårt!


Plus att man nuförtiden borde klä sig som om man bodde på nordpolen när man cyklar till skolan..det börjar verkligen bli kallt. 
Nåja, skoldagen tog ju sist och slutligen en ända och den var rätt trevlig också när jag har så bra klasskompisar! :)  Och ikväll kommer Nicklas hit! Såå int är den jobbig trots allt denhär dagen. Nu ska jag bara fara en sväng via bokhandeln så får jag bara ta det lugnt sen! 

Ps. Har ni provat testet om finländskt medborgarskap som finns här? I  Danmark har de alltså ett liknande test som man måste ha 32 rätt av 40 för att bli värda ett medborgarskap. Ganska kul grej att prova på men jag är nog inte värt mitt finska medborgarskap haha, fick 22/40. *skäms*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar