HELGEN SO FAR

Igårkväll fick jag en hel kväll på tumis med Jemina. Det var länge sen sist! Även Annika och Julia träffade jag också tidigare på kvällen. Så roligt att hinna umgås också med dom när jag kommer hem på helgerna. 
Jemina och jag var bl.a och hälsa på hennes faddrar, hängde vid ABC och avslutade kvällen med spelkväll hos Vikki. 
En tre-tiden inatt fick jag fara efter N till busstationen, en sjuk en fortfarande. Så det enda vi har gjort idag är varit till sjukhuset och vilat. Stackarn har haft feber i en vecka nu och vill så gärna delta i barrettmarschen som de har på måndag så hoppas att han blir frisk nu! Dock blev det en antibiotika kur så det ska väl reda upp det. Ikväll hålls vi nog mest inne och försöker bli frisk, men en vända till gravgården ska vi väl nog orka. Idag minns vi de saknade 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar